onsdag 30 januari 2013

Velande!

Jag vet inte riktigt vart jag står när det gäller vikten. Jag skulle inte säga att jag bantar då jag egentligen inte har några specifika förbud. Men samtidigt så äter jag inte samma mängder som jag gjorde för fyra veckor sedan. Jag kanske bara har blivit medveten?
Jag har dock fortfarande inte vägt mig. Förklaringen är nog enkel och består av två ord: rädsla och besvikelse. Jag är rädd för att siffrorna ska visa högre än någonsin och därmed bidra med en stor potion besvikelse. Men samtidigt är det skrämmande att inte veta.. Jag dras ju med denna övervikt för att jag under så lång tid har blundat för allt gott jag tuggat i mig.. Att veta eller att inte veta, vet inte vad som är värst!

- De tunga stegen till vågen är åtminstone påbörjade -

/Vv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar